Η απίστευτη ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλουν τα ΕΛ.ΤΑ. χιλιάδες συμπολίτες μας
Η διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. έχει χάσει τον έλεγχο του προσωπικού τους και της λειτουργίας των ταχυδρομικών γραφείων! Αυτό προκύπτει αβίαστα από το περιστατικό που βίωσε ο Σύλλογος κατά τις ημέρες αυτές. Ένα περιστατικό, το οποίο συμβαίνει καθημερινά και σε χιλιάδες συμπολίτες μας, οι οποίοι ταλαιπωρούνται από ασυνείδητους διανομείς και από αδιάφορους προϊσταμένους.
Αναφερόμαστε στην πρακτική των ταχυδρομικών διανομέων να αφήνουν (και σε άλλες περιπτώσεις να “πετάνε”) ένα ειδοποιητήριο για την παραλαβή μίας συστημένης επιστολής ή ενός μικρού δέματος, στο γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη, ή -ακόμη χειρότερα- να το πετάνε το ειδοποιητήριο κάπου στις σκάλες ή κοντά στην είσοδο.
Ο Σύλλογός μας, πρόσφατα, έπεσε “θύμα” της πρακτικής αυτής, όταν ο ταχυδρομικός διανομέας της περιοχής, αντί να παραδώσει στο γραφείο μας, μία συστημένη επιστολή που απευθυνόταν προς το Σύλλογο, πέταξε (στην κυριολεξία) ένα μικρό ειδοποιητήριο, κάπου κοντά στην είσοδο (σημείωση: ο Σύλλογος διαθέτει γραμματοκιβώτιο).
Δηλαδή, ενώ ο αποστολέας κατέβαλε το ταχυδρομικό τέλος για να έρθει η επιστολή, συστημένη, στα χέρια μας, ο διανομέας έκρινε (στην ουσία δεν έκρινε, αλλά μάλλον βαριόταν να ανέβει έως το γραφείο μας) ότι θα έπρεπε κάποιος να χάσει μία ώρα από τη δουλειά και τη ζωή του, ώστε να πάει στο Ταχυδρομικό Γραφείο, για να παραλάβει την επιστολή που αυτός έπρεπε (και για την οποία τα ΕΛΤΑ πληρώθηκαν) να παραδώσει στο γραφείο μας!
Μικρό και ασήμαντο το ζήτημα θα πείτε; Όχι! Δεν είναι καθόλου μικρό, ούτε και ασήμαντο! Προσωπικά σε μένα, έχει συμβεί σε δεκάδες περιπτώσεις. Και είναι βέβαιο ότι συμβαίνει σε χιλιάδες συμπολίτες μας καθημερινά!
Προσπαθήσαμε να δούμε τί συμβαίνει. Συνεργάτης του Συλλόγου κάλεσε την προϊσταμένη του συγκεκριμένου Ταχυδρομικού Γραφείου, η οποία ανέφερε ότι, “σωστά ο διανομέας δεν παρέδωσε τη συστημένη επιστολή στο γραφείο, αφού έχουν το δικαίωμα να μην ανεβαίνουν σε ορόφους”.
Την επόμενη μέρα, επικοινώνησα προσωπικά με την κα Προϊσταμένη. Βέβαια, χρειάστηκε να περιμένω μερικές ώρες, αφού η κόρη της κας Προϊσταμένης έγραφε (όπως με πληροφόρησε η γραμματεία του Γραφείου) εξετάσεις και θα αργούσε λίγο. Τελικά, αφού επικοινωνήσαμε, της ζήτησα να μου γνωστοποιήσει εγγράφως τα τμήματα του Κανονισμού Λειτουργίας των ΕΛΤΑ, που περιλάμβανε τον ισχυρισμό που είχε αναφέρει.
Και “ως εκ θαύματος”, η κα Προϊσταμένη ...θυμήθηκε (!) ότι τα πράγματα δεν έχουν ακριβώς έτσι και ότι κακώς ο διανομέας δεν παρέδωσε τη συστημένη επιστολή στο γραφείο μας.
Η επιστολή μας παραδόθηκε βεβαίως, μετά από λίγη ώρα. Όμως, το ζήτημα δεν είναι απλό, ούτε και θα πρέπει να τελειώσει έτσι απλά. Χιλιάδες, στην κυριολεξία χιλιάδες πολίτες, πελάτες των ΕΛΤΑ (μεταξύ αυτών υπερήλικες, άτομα με ειδικές ανάγκες κλπ) ταλαιπωρούνται καθημερινά από διανομείς που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, ή από προϊσταμένους που δε θυμούνται τους κανονισμούς λειτουργίας.
Ο Σύλλογος, θεωρεί υποχρέωσή του να “ψάξει” το θέμα και να φέρει τα ΕΛ.ΤΑ., αλλά και τους ασυνεπείς υπαλλήλους του, προ των ευθυνών τους. Τα ΕΛ.ΤΑ είναι μία κρατική επιχείρηση, την οποία έχουν πληρώσει και που εξακολουθούν να πληρώνουν οι Έλληνες Φορολογούμενοι, για να εξυπηρετεί τους πολίτες και την κοινωνία μας.
Θα υποβάλλουμε έγγραφη διαμαρτυρία προς τη Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ., ζητώντας τη διερεύνηση της περίπτωσης που μας απασχόλησε και θα απαιτήσουμε από τη Διοίκηση να εκδώσει σχετική εγκύκλιο προς τα Ταχυδρομικά Γραφεία, η οποία θα υποχρεώνει τους διανομείς να πράττουν στο ακέραιο το έργο για το οποίο πληρώνει ο πελάτης (και πολίτης) και για το οποίο αυτοί έχουν προσληφθεί να κάνουν.
Τα (φαινομενικά) μικρά και ασήμαντα πράγματα, είναι τελικά αυτά που συμβάλλουν περισσότερο στην ταλαιπωρία των πολιτών και στη (σταδιακή) διάλυση της εύρυθμης λειτουργίας μίας επιχείρησης, μίας οικονομίας και μίας κοινωνίας.
Σχόλια (3 σχολιάστηκε):
Την πρώτη φορά που ρώτησα τα ΕΛΤΑ για το θέμα, μου απάντησαν ότι "έτσι κάνουν τα ΕΛΤΑ".
Σχολιάστε το άρθρο