Μειώνουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες οι Ελληνες ελλείψει αποταμίευσης
Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και πρόπερσι θα μείνει ο προϋπολογισμός του ελληνικού νοικοκυριού για διακοπές τη φετινή περίοδο, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε σε 32 χώρες για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών η TripAdvisor. Η μεγαλύτερη έρευνα στον κόσμο που διεξήχθη από τη διεθνή ταξιδιωτική ιστοσελίδα έδειξε ότι η ταξιδιωτική δαπάνη των Ελλήνων θα διαμορφωθεί σε 2.700 ευρώ, εκ των οποίων τα 1.485 ευρώ, δηλαδή το 55%, θα δαπανηθεί εντός της χώρας. Επίσης, το 35% των Ελλήνων δήλωσε ότι θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα από πέρυσι και το 28% ότι θα δαπανήσει περισσότερα. Το 61% που θα μειώσει τις ταξιδιωτικές του δαπάνες αποδίδει την απόφασή του στο γεγονός ότι δεν έχει αρκετά χρήματα στην άκρη.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξήχθη τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο σε δείγμα 34.016 ατόμων, η τιμή, οι κριτικές και η κατάλληλη τοποθεσία ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στους ταξιδιώτες κατά τη πραγματοποίηση της κράτησης στα καταλύματα. Οι ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες τους το 2015 διεθνώς είναι διπλάσιοι από εκείνους που σκοπεύουν να τις μειώσουν.
Ετσι, το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα ξοδέψει περισσότερα φέτος σε σχέση με πέρυσι ενώ το 16% θα μειώσει τις δαπάνες του. Οι χώρες που διαθέτουν το υψηλότερο ποσοστό ταξιδιωτών που θα αυξήσουν τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό τους είναι η Νέα Ζηλανδία σε ποσοστό 52%, η Ταϊλάνδη σε ποσοστό 49%, η Νότια Αφρική σε ποσοστό 47%, η Αυστραλία σε ποσοστό 45% και η Αργεντινή σε ποσοστό 44%. Σημαντικός παράγοντας για την πραγματοποίηση κράτησης σε καταλύματα αποτελούν οι παροχές που προσφέρουν αυτά. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση πολλαπλών επιλογών, ποσοστό 74% των ταξιδιωτών δήλωσε ως σημαντικότερο παράγοντα παροχής, για να κάνει κράτηση σε ένα κατάλυμα, το δωρεάν Wi-Fi εντός του δωματίου. Ποσοστό 60% επέλεξε το δωρεάν πρωινό, ποσοστό 58% τις παροχές εντός δωματίου, ποσοστό 35% τη δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς και ποσοστό 35% το προσωπικό να μιλάει τη γλώσσα των ταξιδιωτών. Οι ταξιδιώτες που είναι αποφασισμένοι να αυξήσουν περισσότερο τα ταξίδια τους στο εξωτερικό σε ποσοστό 58% συγκριτικά με πέρυσι είναι οι Τούρκοι. Ακολουθούν οι Ινδοί με αύξηση κατά 45%, οι ταξιδιώτες από τη Νέα Ζηλανδία με 39%, οι Νοτιοαφρικανοί με 38% και οι Βραζιλιάνοι με 37%. Οι ταξιδιώτες ανά τον κόσμο, που ερωτήθηκαν γιατί επιλέγουν έναν συγκεκριμένο προορισμό, σε μεγάλο ποσοστό απάντησαν ότι οι τοπικές δραστηριότητες, οι εμπειρίες και η κουλτούρα επηρεάζουν σημαντικά την απόφασή τους.
Περισσότεροι είναι οι ταξιδιώτες που προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στην επίσκεψη αξιοθεάτων απ’ ό,τι θα ξοδέψουν συνολικά σε ψώνια, αναμνηστικά και νυχτερινή ζωή. Ετσι, σε ποσοστό 53% είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για περιηγήσεις σε αξιοθέατα, σε ποσοστό 41% για ιδιαίτερες εμπειρίες φαγητού, σε ποσοστό 41% για κατάλυμα, σε ποσοστό 35% για δραστηριότητες και σε ποσοστό 24% για ψώνια.
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΣΟΥΝΗΣ
Πηγή: kathimerini.gr
14
Σχόλια (0 σχολιάστηκε):
Σχολιάστε το άρθρο