Προς υπογραφή η σύμβαση Δημοσίου και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη χρηματοδότηση δρομολογίων
Το σχέδιο σύμβασης για την πραγματοποίηση δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος μεταξύ του κράτους και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσίασε την Τρίτη στα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων ο υπουργός Υποδομών Μ.Βορίδης. Η σύμβαση αφορά τη χρηματοδότηση δρομολογίων για περίοδο τριών ετών.
Τη μερίδα του λέοντος της κρατικής επιδότησης ύψους 50, 48 και 45 εκατ. ευρώ κατ' έτος αντίστοιχα για τα έτη 2011, 2012,2013, απορροφά η λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αττικής με 29,2 εκατ. ευρώ κατ' έτος.
Η σύμβαση, η οποία προβλέπεται από τον «νόμο Ρέππα» για τον ΟΣΕ και ήδη έχει καθυστερήσει εδώ και αρκετούς μήνες, στοχεύσει στη διασφάλιση της παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών, όπως αυτές πραγματοποιούνται σήμερα, έως και το έτος 2013 και στην καταπολέμηση της «παθογένειας» του παρελθόντος, που δημιούργησε τα μεγάλα ελλείμματα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.
Η σύμβαση προβλέπει την καταβολή αποζημίωσης 50 εκατ. ευρώ για το 2011, 48,3 εκατ. ευρώ για το 2012 και 45,2 εκατ. ευρώ για το 2013, προκειμένου να συνεχιστούν ομαλά τα σιδηροδρομικά δρομολόγια. Μάλιστα, σε περίπτωση που υπάρξει διακοπή δρομολογίων για διαφόρους λόγους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να τα πραγματοποιήσει οδικώς.
Ετσι, για την επόμενη τριετία προβλέπονται σε ημερήσια βάση κατ' ελάχιστον:
- Πέντε δρομολόγια Inter City Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με επιδότηση 173.683 ευρώ ετησίως
- Ένα απλό δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα έναντι 2,7 εκατ. ευρώ κατ' έτος
- Ένα δρομολόγιο Inter City Αθήνα - Καλαμπάκα έναντι 144.825 ευρώ ετησίως
- Ένα απλό δρομολόγιο Αθήνα - Καλαμπάκα με επιδότηση 144.825 ευρώ κατ' έτος
- Πέντε απλά δρομολόγια Στυλίδα - Λειανοκλάδι με επιχορήγηση 1, 3 εκατ. ευρώ ετησίως
- Ένα απλό δρομολόγιο Αθήνα - Λάρισα - Αθήνα έναντι 2 εκατ. ευρώ κατ' έτος
- Ένα απλό δρομολόγιο Καλαμπάκα - Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα με επιχορήγηση 354.870 ευρώ ετησίως
- Οκτώ προαστιακά δρομολόγια Λάρισα - Βόλος - Λάρισα με επιδότηση 244.276 ευρώ κατ' έτος
- Εννέα προαστιακά δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη με ετήσια επιχορήγηση 131.871 ευρώ
- Δώδεκα προαστιακά δρομολόγια Πειραιάς - Άνω Λιόσια - Πειραιάς με ετήσια επιδότηση 4,6 εκατ. ευρώ
- Δεκατέσσερα προαστιακά δρομολόγια Αεροδρόμιο - Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο με ετήσια επιχορήγηση ύψους 5,1 εκατ. ευρώ
- Δεκατέσσερα προαστιακά δρομολόγια Αεροδρόμιο - Κιάτο - Αεροδρόμιο έναντι ετήσια επιδότησης 9εκατ. ευρώ
- Δεκατέσσερα προαστιακά δρομολόγια Αθήνα - Χαλκίδα - Αθήνα, έναντι ετήσιας επιδότησης 6,3 εκατ. ευρώ
- Οκτώ προαστιακά δρομολόγια Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο έναντι επιχορήγησης 4,2 εκατ. ευρώ κατ' έτος
- Δεκατέσσερα προαστιακά δρομολόγια Ρίο - Άγιος Ανδρέας - Ρίο με επιδότηση 295.024 ευρώ κατ' έτος
- Οκτώ προαστιακά δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Θεσσαλονίκη με επιδότηση 3,8 εκατ. ευρώ ετησίως
- Δύο δρομολόγια Inter City Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη με επιδότηση 3,4 εκατ. ευρώ κατ' έτος
- Δύο απλά δρομολόγια Αλεξανδρούπολη - Δίκαια - Αλεξανδρούπολη, έναντι 3,3 εκατ. ευρώ ετησίως
- Δύο τουριστικά δρομολόγια Ολυμπία - Κατάκολο - Ολυμπία με ετήσια επιδότηση 1,3 εκατ. ευρώ
- Δύο τουριστικά δρομολόγια Διακοφτό - Καλάβρυτα - Διακοφτό με επιδότηση 788.438 ευρώ κατ' έτος.
Είσοδος Μελών
Ανακοινώσεις
04 Απριλίου 2012
Πρακτικό της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου - Αποτελέσματα εκλογών
28 Μαρτίου 2012
Γενική Συνέλευση του Συλλόγου - Τροποποίηση του Καταστατικού
28 Μαρτίου 2012
Καταστατικό Συλλόγου (Προτεινόμενες τροποποιήσεις)
22 Μαρτίου 2012
Υποψήφιοι για τις θέσεις του Διοικητικού Συμβουλίου
08 Μαρτίου 2012
Σχόλια (1 σχολιάστηκε):
Πρώτα " ανακαινίστηκε" το τμήμα του δικτύου Πελοποννήσου, χωρίς να γίνει καμία αλλαγή στην χάραξη της γραμμής. Κόστος: 30 δις δραχμές.
Στη συνέχεια η γραμμή έκλεισε (αν θυμάμαι καλά στα τέλη του 2010 ή στις αρχές του 2011) και οι ράγες καταλεηλατήθηκαν.
Η παρεχόμενη υπηρεσία της γραμμής Αθήνα-Πύργος-Καλαμάτα ήταν απαράδεκτη, αλλά οικονομικά προσιτή, αφού η απλή διαδρομή κόστιζε περίπου 50 με 60% φτηνότερα από την αντίστοιχη με λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
Σχολιάστε το άρθρο