Newsletter
Δώστε μας το e-mail σας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου μας

Κανονισμός Λειτουργίας - Τμήμα Χειρισμού Καταγγελιών (Τμήμα Δ' - Παράγραφος 15)



Tμήμα Χειρισμού Καταγγελιών


Ο κάθε ενδιαφερόμενος, έχει δικαίωμα να καταθέσει καταγγελία για οποιοδήποτε θέμα, το οποίο συσχετίζεται με τους σκοπούς του Συλλόγου. Καταγγελία μπορεί να γίνει είτε προσωπικά στα γραφεία του Συλλόγου, είτε τηλεφωνικά, είτε με χρήση του ειδικού μηχανισμού κατάθεσης καταγγελιών του site, είτε μέσω email.
Ο Σύλλογος ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ δεσμεύεται για τη διατήρηση της ανωνυμίας των πηγών του, όταν αυτές το επιθυμούν.
Η καταγγελία μπορεί να είναι επώνυμη ή ανώνυμη. Οι ανώνυμες καταγγελίες έχουν μικρότερη ισχύ στην ιεράρχησή και την αξιολόγησή τους.
Το τμήμα στελεχώνεται με απόφαση του Δ.Σ. Η απόφαση διορίζει επικεφαλής τμήματος.
Ο επικεφαλής του τμήματος είναι υπεύθυνος για τη συλλογή όλων των καταγγελιών και την καταγραφή τους στο Βιβλίο Καταγγελιών.
Ο επικεφαλής του τμήματος ελέγχει την πληρότητα των στοιχείων των καταγγελιών. Όλες οι καταγγελίες που έχουν πλήρη στοιχεία για το θέμα που αναφέρονται, διαβιβάζονται στο Δ.Σ., με σημείωμα αξιολόγησης του επικεφαλής του τμήματος.
Για τις καταγγελίες που δεν έχουν πλήρη στοιχεία, καταβάλλεται προσπάθεια για τη συλλογή περισσότερων στοιχείων από τον καταγγέλοντα, ή και αυτόβουλα, εάν ο επικεφαλής του τμήματος κρίνει ότι το ζήτημα είναι σημαντικό. Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες οι οποίες δεν είναι πλήρεις και δεν προωθούνται προς το Δ.Σ., αρχειοθετούνται και φυλάσσονται σε αρχείο για διάστημα 5 ετών.

Δείτε το σύνολο του Κανονισμού Λειτουργίας του Συλλόγου

Είσοδος Μελών
Newsletter
Δώστε μας το e-mail σας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου μας